آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

اخبارکامپیوترونرم افزار

آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

اخبارکامپیوترونرم افزار

آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

مدیر : به شما کاربر گرامی سلام عرض می کنم . امیدوارم در این وبلاگ دقایقی خوبی را سپری کنید . برای آگاهی از امکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر صفحه این وبلاگ را مشاهده نمایید.
×××××××××××××××××××
دوستان اگربه مطالب کل وبلاگ دست رسی ندارید حرف aرادرقسمت جستجوی وبلاگ بنویسیدوEnterکنید تاکل مطالب دیده شوند .
×××××××××××××××××××
شماره تماس : 09360141927
ایمیل: aliabeyat@yahoo.com
ایمیل: aliabeyat2013@outlook.com
ایمیل: narmafzartak@chmail.ir ***
ایمیل: narmafzar-tak@live.com
ایمیل: aliabeyat22@gmail.com
ایمیل: aliabeyat@chmail.ir
ایمیل: aliabeyat1370@chmail.ir
××××××××××××××××××
سامانه پیام کوتاه سایت:
5000206024270
ازاین طریق میتوانیدسوالات
وپیشنهادات خودرابه مااطلاع دهید.
وبرای عضویت درخبرنامه هفتگی
علمی عدد1رابه سامانه ارسال کنید.
×××××××××××××××××××
من......
از اینکه خودم هستم خوشحالم.
شاید کامل نباشم اما صادق،
دوست داشتنی و خوشبختم.
سعی نمی کنم کسی باشم که
نیستم و تلاش نمی کنم که همه
را تحت تاثیر قرار دهم. من خودم
هستم .
×××××××××××××××××××
چه ساختن هایی که مرا سوخت و
چه سوختن هایی که مرا ساخت ،
خدای من ، مرا فهمی عطا کن ،
که از مقصد سوختنم ، ساختنی آباد از من به جا ماند.!
( کورش کبیــــــــر )
×××××××××××××××××××

آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم،
شاید او تنهاتر از من باشد ... !
.
آنگاه که "تنهایی" تو را می آزارد،
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را
تنها آفریده !
×××××××××××××××××××

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۵، ۱۳:۴۰ - بردیا رحمتی
    خوب بود
نویسندگان
234x60 234x60 234x60 234x60 300x100

مقدمه آموزش Swish Max

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

مقدمه آموزش Swish Max :

در بخش آموزش Swish Max ، که به صورت تماما تصویری می باشد ، قصد داریم تا کار با نرم افزار Swish Max را به شما آموزش دهیم .

این برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبلیغات اینترنتی میباشد. امروزه جایگاه کلیپهای فلاش و بنر های تبلیغاتی جای خود را در اینترنت باز کرده است ساخت آسان و گذاشتن کلمات و تصاویر با افکتهای خیره کننده یکی از کارهای این نرم افزار قدرتمند میباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن، عکس، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و … نرم افزار SWiSH Max مجهز به 380 افکت زیبا و جدید برای گذاردن بر روی متون و تصاویر میباشد که قدرت شما را در خلق اثر چندین برابر می نماید. مجهز بودن به بخش برنامه نویسی مانند جاوا، ساخت خودکار اشکال ساده , توانایی قدرتمند Import و Export نمودن فایلهای SWF و همچنین توانایی بسیار جالب در کاهش فایلهای فلش به کمترین مقدار نیز گوشه ای از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و محبوب می باشد.

در هر بخش آموزشی ، ابتدا به تشریح مطالب اراثه شده در  ویدو آن بخش پرداخته و سپس لینک دانلود مستقیم آن قرار داده شده است .


منبع مطالب آموزشی :

مطالب و ویدیوهای این بخش با همکاری و مساعدت آقای مهدی زنهاری ، مدرس نمونه کامپیوتر و طراحی وب ، منتشر شده است . آدرس وب سایت مرجع ایشان به شرح زیر است :

www.mehdizenhari.com



مقدمه و آشنایی با نرم افزار Swish Max

در درس اول ، از مجموعه آموزش تصویری Swish ، به معرفی مقدماتی نرم افزار  Swish و شروع کار با آن پرداخته ایم .

دانلود ویدیو نصب نرم افزار Swish

حجم تقریبی : 3 مگا بایت

دانلود ویدیو شروع کار با نرم افزار Swish

حجم تقریبی : 9 مگا بایت

منبع : www.mehdizenhari.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی