آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

اخبارکامپیوترونرم افزار

آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

اخبارکامپیوترونرم افزار

آموزش شبکه های کامپیوترونرم افزار

مدیر : به شما کاربر گرامی سلام عرض می کنم . امیدوارم در این وبلاگ دقایقی خوبی را سپری کنید . برای آگاهی از امکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر صفحه این وبلاگ را مشاهده نمایید.
×××××××××××××××××××
دوستان اگربه مطالب کل وبلاگ دست رسی ندارید حرف aرادرقسمت جستجوی وبلاگ بنویسیدوEnterکنید تاکل مطالب دیده شوند .
×××××××××××××××××××
شماره تماس : 09360141927
ایمیل: aliabeyat@yahoo.com
ایمیل: aliabeyat2013@outlook.com
ایمیل: narmafzartak@chmail.ir ***
ایمیل: narmafzar-tak@live.com
ایمیل: aliabeyat22@gmail.com
ایمیل: aliabeyat@chmail.ir
ایمیل: aliabeyat1370@chmail.ir
××××××××××××××××××
سامانه پیام کوتاه سایت:
5000206024270
ازاین طریق میتوانیدسوالات
وپیشنهادات خودرابه مااطلاع دهید.
وبرای عضویت درخبرنامه هفتگی
علمی عدد1رابه سامانه ارسال کنید.
×××××××××××××××××××
من......
از اینکه خودم هستم خوشحالم.
شاید کامل نباشم اما صادق،
دوست داشتنی و خوشبختم.
سعی نمی کنم کسی باشم که
نیستم و تلاش نمی کنم که همه
را تحت تاثیر قرار دهم. من خودم
هستم .
×××××××××××××××××××
چه ساختن هایی که مرا سوخت و
چه سوختن هایی که مرا ساخت ،
خدای من ، مرا فهمی عطا کن ،
که از مقصد سوختنم ، ساختنی آباد از من به جا ماند.!
( کورش کبیــــــــر )
×××××××××××××××××××

آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم،
شاید او تنهاتر از من باشد ... !
.
آنگاه که "تنهایی" تو را می آزارد،
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را
تنها آفریده !
×××××××××××××××××××

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۹۵، ۱۳:۴۰ - بردیا رحمتی
    خوب بود
نویسندگان
234x60 234x60 234x60 234x60 300x100

شعر

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

کوله بار عشق تو را من میگذارم بر زمین

بار عشق تو بر دوش کشیدن سنگین است.جان فرساست

در زیر این کوله بار سنگین شکسته ام.خسته ام

و خستگی روحم از صبوری عشقم بزرگتر است

عشق تو گردبادیست .من تکیه بر باد داده ام....

در گلویم آنچنان بغضی نشسته که هیچ گریه ای از سر بازش نمیکند

روبروی دری گشوده به ناکجایی نشسته ام.....

تمام زندگیم چون آینه ای در دستم میشکند

و این گونه است که زندگی میگذرد

در هر گذری چاهی در کمین و بدنبال آن افتادنی سنگین

چگونه زیستم این همه درد را

و چگونه بر دوش کشیدم بار سنگین تحمل را

عشق تو گردبادیست. من تکیه بر باد داده ام....

من به استواری یک کوه اما شکستنی همچون بغض

من تابش خورشید گرفتار نفس ظلمت

من به پهنای آسمان اما در تنگی یک قفس

من در سنگینی یک فاجعه اما سبکبال چون لبخند

حس سبز جوانی در برگریز خزان.......

عشق تو گردبادیست. من تکیه بر باد داده ام....

گاه از پشت نفسهای اژدهای وحشت از بطن نا سرانجامی می وزد

عشق تو گردبادیست. من تکیه بر باد داده ام...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۹
علی عبیات

ترانه

دکلمه

شعر

نظرات  (۱)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ سرباز صفر
سلام دوست عزیز
خاطره سفرم به سواحل شمال کشور رو در مطلبی تحت عنوان " باور کنید اینجا ایران است! بی حجابی در سواحل شمال بیداد می‌کند| تصاویر " ارائه دادم.
خوشحال میشم نظرتون رو درمورد این مطلب بدونم
http://sarbaz0.blog.ir/post/1396
http://sarbaz0.blog.ir/
برای تبادل لینک با سرباز صفر هم به این صفحه مراجعه کنید:
http://sarbaz0.blog.ir/page/Link-Exchange
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی